Friday, January 31, 2014

اتمام مرحله‌ی اول! Cast drawing step1

مرحله‌ی اول طراحی کست رو تموم کردم. حدود 5ساعت طول کشید و نهایت سعی‌م رو کردم تا تناسبات، شکل سایه‌ها و فرم‌ها درست طراحی بشه. به زودی کار سایه‌زنی رو شروع می‌کنم :)

ready to go!


polyester david!


مدل پولی‌استر داوود رو از حسام قرض گرفتم تا به صورت جدی طراحی کست رو تو خونه ادامه بدم. مدل گچی عملا به درد نخور و دِفرمه بود!.
i want to use david's head model for cast drawing.

Wednesday, January 29, 2014

تغییر رویکرد در خصوص مدیریتِ وبلاگم

رویکردم رو در خصوص نحوه‌ی آپدیت وبلاگ به کلی تغییر دادم و آنجا محلی خواهد بود برای بررسی روند تکاملِ علاقه‌ام در خصوصِ نقاشی و انیمیشن. در همین راستا حدود 262 مطلب نگارش شده‌ام رو پاک کردم. پس با این تعاریف: من هترجوی نقاشی هستم که در این را در تلاشم تا چیزهای بیشتری یاد بگیرم و دانسته‌هام رو در فضای مجازی به اشتراک بگذارم، همچنان که انیمیشن رو به صورتِ جدی کار و دنبال می‌کنم.
این تغییر، در شبِ پنج‌شنبه 8-11-92 اتفاق افتاد.

آدرس وبلاگ قدیمی‌ترم!

وبلاگی قدیمی تری دارم به آدرس iTohid.ir و سعی می‌کنم همه اینها رو آپدیت نگه دارم.

my LightBox

یه لایت‌باکس باقلوا. برای کپیِ کست درستش کردم. و به صورت جدی می‌خوام این کار رو با تمام مشغله‌هام انجام بدم.

And The Last One: Third Bargue!

در خصوص این کارم باید بگم که بدون استفاده از محو کن کار شده، لکه گیری و پرداخت کار به طرز فجیعی زمانبر و در عین حال آموزنده بود. کپی از لیتوگراف‌های بارگ، خیلی خسته کننده و ملال آور هست، اما میتونه بسیار در تربینت "سطح خوانی" کمک کنه. با اینکه این کار سخت بود، اما از نتیجه راضی‌ام. بارگ‌های قبل هم چنین روند رو داشتن، اما از ساده به سمتِ پیچیده قدم برداشتم. 

detail

final work

blocking

shading\WIP

Second Bargue بارگ دومم


بارگ دوم رو هم با حساسیت و اعصاب فولادین تموم کردم:)

My First Bargue's