Friday, February 7, 2014

Magic Of Motorama!




در وبلاگِ قبلیم که فعلا به دلیل ساسپند شدنِ هاست رو هواست!، در خصوص عکس پایین نوشته بودم که به زودی کامل می‌شود. اما بنا به دلایل متعدد، دیر شد و امروز جبران کردم. همه‌اش مربوط به اعجاز "موتوراما"ست. عشقی که از روسیه سرچشمه گرفته.
وقتی واژه‌ی روسیه رو می‌شنویم معمولا به یاد زمستان‌های سرد و سوزناک میفتیم!. جنگ‌های جهانی و همچنین جنگ سرد....
مردمی که در لباس‌های گرم شبیه خرس‌ها شدن و پوتین رئیس جمهور آنهاست!. اما درست در نقطه‌ی مقابل
این اوصاف، گروه موسیقی موتوراماMotorama قرار گرفته، از شهری به نامِ روستوف. گروهی  پنج ستاره که کارشان ساخت موسیقی درخشانی‌ست که آب و هوایی سرد اطرافشان را احاطه کرده.



 گروهی که با موسیقی پست-پانک و با ترکیبی از گیتار، واقعا احساس رو به زیبایی در درون، قلقلک می‌دهد.  موتوراما قطعا
جزو گروه‌هایی‌ست که باید رصد‌شان کرد و چشم از آنها برنداشت. از کشفِ خودم راضی‌ام!، شدید هم راضی هستم...
معتقد هستم این گروه، برای کسانی مناسب هست که به خوبی سلیقه و سیر درونی خودشون رو کشف کردن و می‌تونن موسیقی‌ها رو رد، یا دریافت کنن.

No comments:

Post a Comment